הדים רבים לערב השיווק לפרויקט 'כרמי הגבעה'

יוסי אשר No Comments on הדים רבים לערב השיווק לפרויקט 'כרמי הגבעה'

הערב התקיים לאור העניין הרב בבשורת ההשקעה הבטוחה אותה מציעה חברת אפיקים-רוזנטלר המשווקת בשכונת גבעת זאב בירושלים יחידות קרקע המצויות לקראת הפשרה

20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצלחה רבה לערב שיווק לפרויקט 'כרמי הגבעה' של חברת אפיקים-רוזנטלר. הערב התקיים לאור העניין הרב בבשורת ההשקעה הבטוחה אותה מציעה חברת אפיקים-רוזנטלר המשווקת בשכונת גבעת זאב בירושלים יחידות קרקע המצויות לקראת הפשרה.

בערב שהתקיים בשבוע האחרון באולמי 'שתילי אריה' בירושלים קיבלו ציבור המשתתפים את מלוא המידע המקצועי על הפרויקט המתקדם.

בפני המשתתפים הופיעו מנכ"ל חברת אפיקים-רוזנטלר הרב יעקב רוזנטלר, הגב' נורית כהן ראש צוות התכנון, יעקב אלטרמן סמנ"כל שיווק, חברי מועצת גבעת זאב מיהדות התורה וש"ס הרב שלמה בריזל והרב יוסף מועלם ועו"ד ליאור פפיש ממשרדו של עו"ד יעקב וינרוט המלווה את הפרויקט.

את האירוע כיבד בהשתתפותו רבה הראשי של גבעת זאב הרב יוסף טולדנו.

בדברים שנשא הרב יעקב רוזנטלר מנכ"ל אפיקים-רוזנטלר הוא הציג את פרויקט 'כרמי הגבעה' וסקר את יתרונות הפרויקט ובהן ההון הראשוני הנמוך שנדרש "השקעה זו מתאימה למספר מטרות. בין למשפחות שמחתנות את ילדיהם ומבקשות לרכוש להם דירות, כמו גם לכאלה שמבקשים השקעה בטוחה ואטרקטיבית".

רוזנטלר ציין כי הקרקעות מצויות בהליך הפשרה מתקדם. "אנו עובדים יחד עם המועצה ואנו מאמינים שבתוך שנים בודדות כבר ניתן יהיה להתחיל לבנות".

חברי המועצה הציגו בפני המשתפים את התפתחות המגזר החרדי בגבעת זאב "כשליש מתושבי גבעת זאב כיום הינם חרדיים וזה רק הולך ועולה, נכנסות הרבה משפחות חדשות וזוגות צעירים אשר גילו את הפוטנציאל ורוצים עדיין לגור באזור קרוב לירושלים". אמרו.



0 תגובות